Buah tangan dari Pesta Buku

March 28, 2010 at 12:23 am (Uncategorized)

Assalamualaikum…

Semalam kite da tgk ‘atmosphere’ di pesta, ari ni kite nak tgk hasil shopping aku di pesta buku plak, jom zassss…..

Baju-t exsklusif, Manikam Kalbu,putih, RM 30.00, puas ati ooo…ni la baju yg kiut tu, sm kiut kan ngan aku…

Mikhail dan Cinta Sufi, dijual ngan harge RM 16.90 smalam,…laris gile Cinta Sufi, tak sempat nak susun kat rak beb…

Zul + Saini, 27.03.2010,heeeeee…best2

Detektif Indigo Kembali dan Bahlut…Bahlut ni karya terbaru FT, Detektif Indigo ni da siri-3 da…Detektif Indigo Kembali , RM16  dan Bahlut, RM23…

Tanda tgn jawi gitu Saudara FT kite…trimas

Pepun, syukur, ALhamdulillah dapt gak aku koleksi2 mcm ni…hehehe, k la,chow!

Zulhilmi

Advertisements

Permalink 3 Comments